Bekijk 5 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Yamaha TW-E3B op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

F. Blaauw 10-11-2022

Erg fijne oordopjes!

Geschreven voor: Yamaha TW-E3B

Deze oordopjes zitten ontzettend prettig en blijven ook goed zitten. Het omgevingsgeluid wordt goed weggefilterd en het geluid uit de dopjes is ook erg goed en mooi. Gemakkelijk opladen in het doosje, langdurig gebruik. Met de verschillende dopjes kun je het nog meer passend maken. Bij mij en mijn man passen de kleinste dopjes goed. Al met al, erg blij mee!

Pluspunten

• Draagcomfort
  • Geluid
  • Meerdere maten dopjes

WillemJ 02-11-2022

Mooi design, mooi geluid

Geschreven voor: Yamaha TW-E3B

Bij het openen van de verpakking valt de mooie case gelijk op. De mat Warmte kleurstelling staat mij erg aan en bij het openen van de case voel je de degelijkheid van het product. 2 zwarte oordoppen liggen daarna op je te wachten om gebruikt te worden. Door middel van de kleinere pas stukjes passen deze doppen perfect in mijn oor. Zo goed zelfs, dat ze ook blijven zitten tijdens het hardlopen. Een uitkomst van de case vind ik dat je de doppen er een aantal keren mee kan opladen, dat gaat prima en de connectoren passen perfect op de oordopjes. Tot nu toe zeer tevreden over het comfort en de geluidskwaliteit.

• Geluidskwaliteit

j*******@h********** 28-10-2022

Oordopjes met super goeie batterijduur!

Geschreven voor: Yamaha TW-E3B

Mooie oordopjes met een goede batterijduur. Ze zijn compact maar enorm goed geluid. Er zitten verschillende maten dopjes bij wat fijn is, maar merk wanneer ik ze lang draag dat het plastic gedeelte een beetje irriteert tegen mijn oorschelp.

Pluspunten

• Batterij
  • Verwisselbare dopjes

Minpunten

• Na lang dragen minder comfortabel

Shann 25-10-2022

Mooie oordoppen

Geschreven voor: Yamaha TW-E3B

Hele mooie oordoppen die goed geluid geven, de batterij gaat ook lang mee dat is erg fijn! Helaas vind ik ze niet lekker in mijn oren zitten, dat is dan wel een minpuntje.

• Goed geluid
  • Batterij duur

Minpunten

• Zitten niet lekker

agrashof 25-10-2022

Top oordopjes!

Geschreven voor: Yamaha TW-E3B

Bij ontvangst van de oordopjes was ik direct enthousiast. Ze zitten in een mooie verpakking en zien er goed uit. Oordopjes zijn makkelijk in gebruik en waren direct gekoppeld aan mij iPhone. Kwaliteit geluid is top en batterij gaat goed lang mee. Ook zitten ze erg comfortabel. Er zijn verschillende maten "opzetstukjes" toegevoegd, zodat het (als het goed is) altijd past. Al met al heel tevreden!

Pluspunten

• Batterijduur
  • gebruiksgemak

baby_becca 21-10-2022

goede oordopjes met prachtige geluidsweergave

Geschreven voor: Yamaha TW-E3B

Wat mij erg opvalt aan deze oordopjes is dat het geluid ervan erg goed wordt weergegeven en mooi klinkt. Je merkt daardoor dat deze oordopjes van goede kwaliteit zijn. Ik vind de oordopjes wel wat groot voor mijn oren en gehoorgang. Dat is een beetje op te lossen met de extra dopjes die erbij zitten. Ik vind ze daardoor wel niet prettig om mee te slapen. Ik krijg dan op gegeven moment wel een beetje last van mijn oren. Al is het sowieso niet echt heel prettig om de hele nacht oordopjes in te hebben van welk merk dan ook ik vind het wel fijn om ergens naar te luisteren om in slaap te vallen zonder dat mijn partner daar last van heeft. De batterij duur is goed. Het is ook fijn dat je de oortjes nog kan opladen in het doosje zonder deze opnieuw aan te sluiten aan het stopcontact. Ik ben over het algemeen tevreden!

Pluspunten

• geluidsweergave

Minpunten

• design valt tegen
  • wat groot voor mijn oren

s******@l****** 21-10-2022

Goeie oordopjes met goeie kwaliteit

Geschreven voor: Yamaha TW-E3B

De YAMAHA oordopjes hebben een super stevige grip in je oor, en je beleeft hierin een super mooie geluid. Het geluidskwaliteit is over de top goed! Door de verschillende opzet stukjes kan je aan de hand van je oor de opzet stukjes gebruiken. De oplader werkt heel snel en voelt goed in de hand. Wat ik wel jammer vind is dat de verpakking onnodig te groot is. Maar verder wel super goed product!